Açıklama

Web Sitesi Tanıtım bölümü bu bölüm var olan müşterilerimin web sitelerinin tanıtımları yapmak için açılmıştır.

Ayrıca bu bölümde benimle iletişime geçerek ücretli olarak web siteniz için Tanıtım Yazısı yayınlayabilirsiniz. Bu sayede siteniz için doğal organik bir Backlink çıkışı olacaktır.

Web Sitemiz hit çekmek amacı ile güncel olarak teknoloji, internet ve SEO alanlarında haber girişleri yapılacaktır.

Yayınlanan haberler tamamen organik ve Copy-Paste türü değildir. Bu sayede sitenin kalitesi yükselecek hiti artacaktır. Hiti yüksek olan sitelerden aldığınız linkler sitenizi olumlu yönde etkileyecektir.

Web Sitemiz’de toplamda 100 adet tanıtım yazısı yayınlanacaktır. Site’nin kalite puanlarını ve alınan backlinklerin bir değeri olması için bu şekilde bir sınır konulmuştur.

Web Sitemizde Tanıtım yazısı yayınlamanın ücreti: 50₺ dir.

*Web Sitelerini bize yaptıran müşterilerimize bu hizmet ücretsizdir.

Hizmetimizin bedeli makul bir fiyattadır lütfen dizin veya çöp siteler ile sitemizi karıştırmayın sürekli link alan sitelerde binlerce link çıkışı vardır. Burada durum sınırlandırılmıştır ve sürekli kaliteli organik içerik üretilmektedir.

Tanıtım yazısı yayınlamak için lütfen info@alicanhazir.com adresine mail atabilir veya 0850 304 1 456 numaralı telefona SMS gönderebilirsiniz.

Sadece görsel içerikleri düzgün kurumsal web sitelerinin tanıtımları yapılmaktadır. Warez, Torent, veya +18 içerikli web sitelerinin tanıtımı yapılmaz.

